2010. május 5., szerda

Szívás: mértékegység

Első szívás poszt az lesz, amivel most szembesültem. Nagy vígan elkészítettem egy objektumot, és csodálkoztam, hogy miért nem jelenik meg RW-ben. Már egy ideje próbálkoztam mindenfélével, és betöltöttem egy régebbi MAX fájlt. Na ekkor esett le, hogy az újratelepítés után elfelejtettem átállítani a mértékegységet. Vagyis mindvégig inchben számolt, nem méterben, és ezt a szimulátor nem szereti, plusz helytelen méreteket kaptam. Kezdhettem az egészet elölről.
MetricAblak1
MetricAblak2
Ti ne kövessétek el ezt a hibát! Mindig állítsátok be a rendszer mértékegységet!
Update: Xterms írta:
"Felesleges volt elölről kezdeni, egyszerűen átállítod a units-t, aztán jobb oldalt, a Utilities/Measure résznél sasolva az értékeket, scale-el átmértezed az objektumot, amíg jó értékeket nem kapsz. Az arányok megmaradnak a unitstól teljesen függetlenül."
Köszi szépen! Szóval ne kezdjétek előlről, ha ebbe a hibába estek, csak állítsátok át, és méretezzétek újra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése